30 Temmuz 2012 Pazartesi

zayıflama günlüğü, 1. hafta raporu



bir haftalık sonuç yani 7 günde verdiğim kilo 1.1 kg.
sabahları aç karnına tartıldığım için kilo değerleri yediklerimi yayınladığım günden bir gün öncesine ait, zaten tarih atıyorum. bu şekilde devam edersem eğer gayet dengeli bir şekilde verebilirim sanırım kilolarımı. bu sonuç sadece yediklerime dikkat ederek gerçekleşti, yani spor yapmadan bugünden itibaren spora başlıyorum, bakalım nasıl olacak.

spor yapmak için ihtiyacım olan tek şey azim şu anda. spora destek olması için ise netten bazı videolar indirdim. oldukça eğlenceli görünüyor, yaparken ne düşüneceğim bilmiyorum:)
videolar walk at home egzersiz programına ait, nette indirme linkleri mevcut, şimdilik 3 ve 4 millik olan programlarını indirdim, 3 millik olan ile başlayacağım, 3 mil yaklaşık 4.5 km ediyor ve 45 dakikalık bir program, yorulduğum yerde bırakır, tempomu yavaş yavaş artıırmaya çalışırım. bakalım gelecek haftayı nasıl etkileyecek.

bir de temizlikçim gelmeyecek artık evin temizliği de bana kaldı, hem sporu hem temizliği nasıl kaldıracağım bilmiyorum ama bakalım.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder