24 Temmuz 2012 Salı

zayıflama serüveni, 1. gün

eh doğum bitti, emzirmeye başladım, şimdi tam zamanı. hamilelikten 4 kilo kaldı üstüme ama sorun daha öncesinden var olan kilolarım. zaman onları verme zamanı. ilk doğumumda 15 kilo vermiştim emzirirken. bakalım bu sefer verebilecek miyim kiloları? beceririm umarım. bunu gerçekleştirmek için her gün yediklerimi ve kilomu buraya yazacağım.

dukan amcanın sitesine göre 70 kilo benim için uygun, beden kitle endeksi hesaplamasına göre ise 60 kilo olmam gerekiyor. beş yıl önce diyetisyenim 61-63 kilo arası olmamın iyi olacağını söylemişti. benim hedefim ise öncelikle ayda 2-3 kilo vermek ve bu kilo verme sürecini 7-8 ay sürdürebilmek.

23 temmuz 2012: kilo: 89.3
9.15=> 30 gr tulum peynir + 30 gr kaşar peynir, 5 adet zeytin, 85 gr ekmek, domates, salatalık, biber
12.00=> 1 brd. süt
13.45=> 60 gr ciğer, 75 gr ekmek, 1 kase yoğurt, salata
16.15=> 20 adet kiraz, 2 adet hurma, 1 avuç kavrulmamış badem
20.00=> 3 kaşık patates püresi, 35 gr ekmek, 1 kase yoğurt çorbası, 1 kase yoğurt, 2 köfte (60 gr), salata


bu yediklerimle bir gün içinde yaklaşık olarak 6 et grubu, 11 ekmek grubu, 3 süt grubu, 3 yağ grubu, 2 meyve grubu besin almış oldum. 3.5 litre su içtim. yaklaşık 1700 kalori almışım. yiyebileceğim 3 meyve grubum vardı akşam için ama patates püresini abartınca meyve yiyecek halim kalmadı. bademi yağ grubu olarak kabul ettim. 

besin gruplarını şeker hastaları için değişim tablosuna göre belirliyorum. bir gün içinde almam gereken besinleri ise 100 kilo civarı insanlar için verilen diyet listelerinden aldım.







sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder